Mahsa

Wednesday, April 12, 2006

کثافت

1. پاشو دیگه، زود باش. 1 تکون فقط. ببین اون پسره می گه تا این دختره بلند نشه من هم نمی شم. پاشو، گناه داره. بیبن همه رقصیدن جز تو! اقای دکتر می گه این خانوم پاشه. دیگه حالا که دکتر گفته باید پاشی. ببین فقط هم به تو رو انداخته! ( اقای دکتر 1 مرد 40 سال و اندی سیبیلو بود که معلوم نبود زن بدبختش کجاس)
2. شما هر هفته میای؟ اگه تنها هستین می تونین با من بیاین. من خودم ماشین دارم و تنها هم میام. حالا موبایل من رو یادداشت کنین. ( این اقا 1 چیزی تو سن و سال بابای خودم بود. با 1 سیبیل نارنجی. نمی دونم چرا فکر کرده بود من چشام البالو گیلاس می بینه.)
3. خواهش می کنم، فقط 1 لحظه. می دونم تو خیابونه اما فکر کنید حای دیگه بوده. خوب پیش اومده دیگه.(این یکی به سن و سال اون 2 تای دیگه نبود، اما کارش کمتر از اون ها تهوع اور نبود)
4. می شه افتخار اشتایی بدین؟ اخه همینجور الکی که نیومدم بهتون کمک کنم.( این هم شاید 2 برابر من سن داشت، اما مگه فرقی هم می کنه؟)
5. ....
6. ....
..........................................................

0 Comments:

Post a Comment

<< Home