Mahsa

Monday, May 18, 2020

نوشتن

خیلی وقت بود که ننوشته بودم و همش امروز و فردا می کردم برای شروعش. شاید این مشق هفتگی کلاس دیجیتال مارکتینگ نقطه ی شروعی باشه.
برام فارسی تایپ کردم بسیار سخت تر شده ولی همه ی تلاشم رو می کنم.
برادرم,مهیار جون, به من پیشنهاد کرد که این دوره ی دیجیتال مارکتینگ رو بگذرونم؛گویا مدرس رو می شناسه و بهشون مطمئنه. اول گفت یه کوچولو سرچ کنم و بعد که دید خوشم اومده به عنوان کادو ثبت نامم کرد.
من کلا از مارکتینگ و بازاریابی و فروش همیشه بیزار و دور بودم و در واقع ترس بزرگی ازشون داشتم. ولی به تازگی احساس کردم که باید برای رشد کاری و حتی فردی باهاشون آشنا باشم. پیش از عید هم دو تا درس کوتاه حضوری کمی مرتبط برداشتم.
چندین سال پیش کار برنامه نویسی و طراحی وب انجام دادم و همیشه به دنبال این بودم که یه جورایی با علاقه ی اصلیم که ادبیات انگلیسی هست پیوند بدمش. شاید این دوره ای که مهیار جون بهم کادو داده بتونه راه جدید و جدی و خوبی رو برام نمایان کنه.
تا الان که دو ماه از درس های دوره می گذره بسیار راضی بودم. از آنلاین بودنش خوشم میاد. نه خیلی آسون بوده که ازش خسته بشم و نه خیلی سخت که سر کلاف رو گم کنم.خیلی چیزهای جدید از دنیای اینترنت ایران یاد گرفتم. امیدوارم ادامه ی مسیر هم به همین شیرینی باشه.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home