Mahsa

Monday, March 20, 2006

سردرگمی صورتی

یکی از دوستان پس از وارسی این بلاگ به رسم همیشه من را مورد حمله قرار دادند و این بار از رنگ صورتی ان خورده گرفتند، بدان سبب که قویا حاکی از انست که نویسنده ی ان دختری جوان است و این مغایر با اصول پست فمینیزم است. اینجانب باید به استحضار برسانم که بنده خود را نه فمینیست می دانم و نه پست فمینیست. دلیلش هم انست که مطالعاتم در این موارد هنوز ناکافیست. و انشا ا... در اینده موضع خود را اعلام خواهم کرد. رنگ اینجا هم صرفا موید علاقه ی من می باشد. از ان بگذریم ، حرف این دوست من رو یاد سال پیش انداخت که حدودا در همین زمان رنگ صورتی برای لباس ها مد بود و من هم مانتویی به همین رنگ خریده بودم و همین دوست شاکی بودند و معتقد که خانوم هایی که چنین رنگی رو تو خیابون می پوشند ، مایلند که به دیگران القا کنند که پوست بدنشان صورتی رنگ است!!! بماند که چه احساس کثیفی از این حرف به ادم دست می دهد ، می خواهم بدانم که وقتی مانتوهای دیگه ای مثل سبز و سیاه و قهوه ای و ... می پوشیم ، باز هم بدنمون تغییر رنگ میدهد و به رنگ مانتو ها در می اید؟ از لحاظ فمینیزم و پست فمینیزم این مسئله چگونه است؟ لازم به ذکره که دوست عزیزم از جواب به سوال هام طفره میره

1 Comments:

  • At 1:16 AM, Anonymous Anonymous said…

    درود خیلی‌ عالی‌ کار کردی ادامه بده

     

Post a Comment

<< Home